Træningsdagbog #2

Hånden på hjertet, så går det ikke særligt godt. Jeg har ikke trænet snart i 3 uger, sådan rigtigt. Det skyldes voldsomme menstruationssmerter, vinterdepression og sygdomme (først med halsbetændelse og lige efter med slem forkølelse).

Med min vinterdepression er det hårdt nok at få lyst til at træne eller bare komme afsted til fitness center. Det er ikke fordi jeg ikke har lyst, men det er bare nemmere at vælge sofaen og dynen. Det er lige som at gå i vinterhi.

Jeg har ikke taget på. Jeg har faktisk tabt mig meget lidt, og selvom det ikke er ret meget, synes jeg det er godt gået, når man tænker på jeg ikke har fulgt kostplanen og ikke har trænet. Men alligevel kan jeg ikke lade være med at være skuffet over mig selv, for jeg ved det kunne være bedre.

Der har været så meget på det seneste, at jeg ikke prioriterede min træning, og det skal jeg være bedre til, hvis jeg gerne vil tabe mig. Jeg er småt ved at planlægge de næste 14 dage, så jeg ved hvornår jeg skal træne og skal overholde det. Jeg er også ved at lave madplan, så jeg ved hvad jeg skal købe og kan lave mad til to dage. Det giver et bedre overblik og overskud, tænker jeg.

Der er mange små udfordringer som jeg skal have fundet ud af hvordan jeg løser dem og hvad der fungerer bedst for mig, så de ikke fylder og det ikke bliver svært at gennemføre dette forløb.

I næste uge begynder jeg på træning igen. Jeg tager en dag ad gangen og tager det som det kommer. Det er bedre end ingenting.

Reklamer

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out /  Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out /  Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out /  Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out /  Skift )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.